Monday, May 7, 2007

ΜΙΑ ΕΙΔΗΣΗ

Και μία είδηση που μου είπε σήμερα η nantia με ταρακούνησε...όχι ότι θα'πρεπε, εξάλλου πότε δεν ήθελα πραγματικά αυτό το άτομο και όπως είχε πει και εκείνο: με χρησιμοποίησες για να περάσεις την ώρα σου?
...απλά όταν περνάς καλά με κάποιον γιατί σε κάνει να γελάς και να ξεχνιέσαι, προφανώς θα'ρθετε πιο κοντά...ίσως παραπάνω απ'ότι πρέπει και μετά δημιουργούνται σειρά παρεξηγήσεων. Απορρήπτοντας ένα άτομο και γνωρίζοντας ότι σε θέλει, κρέμμεται από μία πρόσκλησή σου για ένα επιτραπέζιο ή απλά για να το πάρεις να φάτε μαζί γιατί ξέρεις ότι πάντα θα σου πει ναι και ας το έχεις ξυπνήσει κακήν κακώς, μαθαίνεις ότι το εν λόγω ''κτήμα σου'' γίνεται κτήμα κάποιας άλλης και τότε παραξενεύεσαι, θές να μάθεις τα πάντα για το σκηνικό, ίσως και να ζηλεύεις λίγο.....και όχι επειδή και καλά ξαφνικά θυμήθηκες ότι το θές αλλα επειδή ''και καλά'' έπρεπε να μείνει προσκολλημένο σε σένα... Χαζά που είμαστε τα κορίτσια ορισμένες φορές! Η πλάκα είναι ότι συζητούσα τις προάλλες με μια φίλη και μου λεγε ότι την πρήζουν (βλέπε άντρες) και της έλεγα:γιατί δεν τους κόβεις το βήχα αφού δεν ψήνεσαι? η απάντησή της:γιατί μ'αρέσει να είμαι επιθυμητή, να νιώθω ότι μετράω...λές χαζομάρες της είπα, αυτά το στάδιο όλοι το περάσαμε πάνω-κάτω αλλα όταν πηγαίναμε σχολείο! Και ξαφνικά ένιωσα σα να γύρισε ο χρόνος πίσω για μένα...τώρα χρειάζεται κάποιος να μου πεί τα ίδια αλλα όπως η φίλη μου δεν έδωσε και πολύ βάση τότε, προφανώς δε θα δώσω ούτε εγώ......

No comments: