Tuesday, December 18, 2007

Οι κολλητές μου τα'χουν παίξει....

Μωρέ δε ξέρω...μήπως είμαι εγώ η οπισθοδρομική, παλαιών αρχών κ.τ.λ?Η μία μου φίλη, κατά περίεργο τρόπο, τους βρήσκει σχεδόν όλους πανέμορφους! Κάνει κάτι σχεδόν με όσους της την πέφτουν, δε ξεμένει ποτέ από γκόμενο αλλά ποτέ δεν είναι και πλήρως ενθουσιασμένη και το μάτι της πάντα παίζει.
Η άλλη είναι περίπτωση! Δίνει τα ΠΑΝΤΑ σε μια σχέση, δε ξενοκοιτά ποτέ και τα φτιάχνει πάντα με κατώτερούς της (εξωτερικά κατά κύριο λόγο)...Τελευταία όμως μάλλον την έπιασαν τα μητρικά της ένστικτα και με όποιον παίζει κάτι είναι της κλίμακας 15-17 ετών....εξήγηση για το γεγονός, δε μπορεί να δώσει κανείς (ούτε η ίδια) μιάς που αν για κάτι παραπονιόμαστε εμείς τα κορίτσια είναι ότι με τους συνομηλίκους μας δε μπορούμε να βρούμε σημείο επαφής, πόσο μάλλον με μικρότερο κατά 3-4 χρόνια...
Η τελευταία που από καιρό μας είχε συνηθίσει έτσι, απλά πλέον ανεβαίνουν τα όρια ηλικίας από χρόνο σε χρόνο...Όταν έφτασε στα 17 περίπου, μεγάλωσε απότομα και κατάλαβε ότι δε την κανοούν οι συνομήλικοι οπότε έκανε σχέση με άντρα μεγαλύτερο κατά 7 χρόνια νομίζω και όσο περνά ο καιρός, τόσο αυξάνεται η ηλικία του έταιρου της ήμισυ που έχει σε εκτίμηση...Αυτή μάλλον έχει πατρικά αισθήματα γι'αυτούς...Πάντως εξήγηση μας έδωσε και ήταν σαφεστάτη.Με αυτούς συννενοούμαι.ΤΕΛΟΣ!
Καλά ας μη πούμε για μένα εγώ έχω μαλακομαγνήτη, εξάλλου πήρατε μια γεύση από χθεσινό post.
Για φανταστείτε τώρα πόσο όμορφα θα περάσουμε όταν βγούμε όοολοι μαζί....Τρελό κέφι!!!

1 comment:

Anonymous said...

Σιγά μωρέ 25 χρονών ηταν τότε!Μόνο 7 χρόνια μεγαλύτερος=παιδί ακόμη!Τώρα τί έχεις να πεις για τα 13 και τα 17 χρόνια διαφορά??? :Ρ